Grafické práce

Jsme tu proto, abychom pro Vás zpracovali veškeré grafické materiály na prvotřídní úrovni. Buďte originální a styloví od vizitky přes reklamní tiskoviny až po www prezentaci. Vdechneme nový život i vzhled veškerým firemním tiskovinám, reklamním materiálům, multimediálním prezentacím i reklamním předmětům.

Prohlédněte si některé z našich referencí

  1. Propagační materiály pro hudební festival

    Grafický návrh a sada tiskovin pro hudební festival a marketingovou akci KOVOSVIT MAS, a. s.

  2. Vizuál pro soutěž

    Tématická upoutávka na letní soutěž

  3. Originální pozvánka na akci

    Designová pozvánka, určená pro tisk či elektronické rozeslání. Designová židle skvěle vystihuje téma.

  4. Leták Bronchipret

    Graficky jsme navrhli a nasázeli skládaný 3 stránkový leták určený pro lékaře.

  5. Omalovánky pro děti

    Grafický návrh a zpracování omalovánek pro děti. Grafici si zde opravdu pohráli a dali dohromady neslučitelné :).

  6. Brand-building Banner

  7. PF s ovečkami pro štěstí

  8. Grafický návrh a realizace letáku pro Pearls Baby

    Navrhli jsme hlavní vizuál a následně zpracovali tento i další tištěné materiály.

  9. Plakát na akci občanského sdružení

    Naší prací je hlavní vizuál a také následné grafické zpracování.

  10. Diplom pro děti s dinosaury

    Grafický návrh a realizace "diňákového" diplomu pro děti.

  11. Inzerát do tištěných médií

    Pro prodejce stylového oblečení jsme navrhli stejně stylový inzerát.

  12. Netradiční vizitky pro restauraci

    Vizitky pro restauraci Zlatý důl v odpovídajícím designu. Návrh jsme vytvořili společně s designem www stránek a jídelního lístku.

  13. A ještě jedny vizitky

    ... pro naši oblíbenou restauraci.

  14. Logotyp a ilustrace postaviček pro projekt kviku.cz

    Pro cílovou skupinu dětí z prvního stupně základních škol dali tvář projektu kviku.cz a kromě logotypu vzniklo několik ilustrací postaviček, které dětské návštěvníky provázejí po portálu.

  15. Vizuál pro dětskou malířskou soutěž

    Ilustrace a grafické zpracování vizuálu a jeho použití na propagačních materiálech.

  16. Kampaň pro lék Kaloba

    Kreativa a zpracování hlavního vizuálu pro marketingovou kampaň léku Kaloba od firmy Schwabe.

  17. Sada PR a inzerátů Pearls

    Pro produkty firmy Schwabe jsme graficky zpracovali materiály pro marketingové kampaně v tištěných médiích.

  18. Informační brožura pro pacienty s IBD

    Dlouhodobě spolupracujeme s občanským sdružením Pacienti IBD. Tentokrát jsme zpracovali informační brožuru a speciálně pro ni navrhli podobu "maskota", který čtenáře celou brožurou provází.

  19. Tiskoviny PROTETIKA BEROUN

    Povedená sada firemních a reklamních tiskovin, která koresponduje s návrhem webových stránek.

Pokud to budete chtít vzít z "gruntu", navrhujeme kompletní zpracování Corporate design, tedy jednotného vizuálního stylu Vaší společnosti nebo produktu.

Nechte si navrhnout nový styl na míru Vaší společnosti.

Tiskoviny

Zpracujeme pro Vás tiskoviny, které Vám budou výborně sloužit k provozním i marketingovým účelům. Pomůžeme Vám, pokud potřebujete vytvořit:

Firemní tiskoviny

  • vizitky
  • hlavičkové papíry
  • obálky
  • firemní desky
  • firemní CD
  • firemní formuláře všeho druhu
  • faxové papíry
  • komplimentky
  • výroční zprávy
  • a další

Reklamní tiskoviny

  • reklamní letáky
  • inzeráty
  • reklamní brožury
  • katalogy
  • a mnohé další

Corporate Identity

Svěřte tvář Vaší společnosti do rukou odborníků! Buďte jedineční!

Firemní styl je jednou ze základních složek vytvářejících Corporate identity, neboli schopnost společnosti odlišit se od ostatních, být nezaměnitelnou a jednoznačně identifikovatelnou zákazníky. Dejte i Vy možnost Vaší společnosti VYNIKNOUT.

Proč vytvářet Corporate Design?

  • jednotné a originální oslovení partnerů i zákazníků
  • vyjádření profesionality, stability a starosti o firemní partnery
  • nezaměnitelnost společnosti díky jednotným prvkům vizuální komunikace
  • zvýšení identifikace zaměstnanců se společností

Co je obvykle součástní jednotného grafického stylu firmy?

  • Logo
  • Barevnost
  • Typografie
  • Základní grafické prvky - jejich specifický způsob kombinace vytvářející jednotný vizuální styl.
  • další odvozené prvky - hlavičkový papír, obálky, vizitky, fremní desky, samolepky, razítko, komplimentky, firemní formuláře, faktury, nabídky, objednávky